De senaste dagarna

2010-02-07 - 17:28:18
Nu sitter jag här och har en natt kvar i paradiset. Två veckor har gått så himla fort! Jag har precis packat ihop min resväska, försökt få plats med alla nyinköpta saker. Hoppas den inte väger för mycket, får hålla tummarna. Är så sjukt nervös över allt med Australien nu. Har flygit runt i en egen lite bubbla här i Thailand, inte orkat tänka på nåt, bara levt i nuet, utan några problem. Men nu börjar allvaret och jag känner att jag inte riktigt vet vad jag har gett mig in på.. Men jag är ju envis, som tur är, jag ska klara detta!

Som jag skrev tidigare hade jag Emmy och Joanna en girls night out i fredags. Och oj så kul vi hade. Vi började kvällen med att ta med lite musik, öl och cider till stranden där vi myste och blev lite roliga. Sen åt vi mat på min och Emmys favorit restaurang, super gott, precis som alltid. Efter den utsökta middagen traskade vi vidare till Chang bar där dom numera känner igen oss och där har vi alltid lika kul, den här gången va inte ett undantag. Efter lite 4 i rad kände vi att det va dags att rulla vidare, då såklart för att spela lite biljard. Där träffade vi ett gäng brittiska killar som va väldigt trevliga och vi gjorde sällskap till Luna bar. Och där dansade vi natten låg.

Igår vaknade tre trötta och slitna tjejer. Men vi är inte mesar så vi klev upp i skaplig tid, åt en god frukost och tog en long tail båt till Phra Nang beach där Joannas gäng väntade. När klockan blev runt 5 bestämde jag och Emmy oss för att bo kvar på Railey med Joanna och co, så vi åt och myste med dom på kvällen. Jätte härligt gäng!

Idag har jag och Emmy varit på Poda Island igen. Blev lite missförstånd med Joanna men vi mötte upp henne i Ao Nang efter stranden istället. Suck va jobbigt det va att säga hejdå till henne, min kära Joanna The Land. Men vi kommer hålla kontakten bra, det vet jag, för vi är ganska bra på att prata i telefon :)

Här kommer bilder:

Girls night out


Strandtennis på Phra Nang


En kväll med Joannas gäng



Nu måste jag sova, imorgon väntar minibuss kl 10 till Phuket flygplats och sedan flyg till Brisbane kl 21.

Hörs igen snart, då är jag i Australien (!), take care.

xoxo
hej

1 Kommentarer

My

Härligt! Kom upp till 56:an när ni kommer fram ;D

2010-02-07 / 21:41:37 / http://mybrisbane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0