En dag på stranden

2010-02-04 - 12:43:58
Igår åt jag och Emmy en romantisk middag. Och efter det bestämde vi oss för att gå till Chang bar och sedan Luna för att dansa lite. Det blev ännu en lyckad kväll med dans hela natten lång. Mycket bra!

Idag klev vi ändå upp tidigt, vi skulle ju träffa Joanna och hennes gäng. Men tyvärr blev det inte så. Jag glömde mobilen hemma och vi hittade inte varandra så det blev en heldag med Emmy på Railey beach igen, och jag klagar inte, vi hade det helt underbart :) Imorgon ska vi göra ett nytt försök att hitta Joanna och dom.

Ikväll blir det bara lugnt för oss. Vi ska snart få i oss lite mat och sedan lite shopping om vi orkar.
Hoppas att allt är bra med er där hemma, saknar er!

Jag lägger upp bilder ikväll :)

xoxo

hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0