FRAMME

2010-02-10 - 15:29:55
Ja nu sitter jag här på vårat studenhem. Äntligen framme och det känns verkligen toppen. Våran roomie är en jätte trevlig och söt tjej från Canada, vi älskar henne redan, haha. (Killen från Japan vet vi inte vart han har tagit vägen). Men nu hinner jag inte skriva nåt mer för vi ska sova (9 timmars tidsskillnad så kl är halv 1 på natten här) och det är inte mitt internet jag skriver på. Mitt fungerar inte men jag ska föröska fixa det imorgon så då ska ni få höra allt och se lite bilder :) Så håll ut!!

xoxo
hej

1 Kommentarer

Monica (kusin)

Vad skönt att det har gått bra dit i alla fall trots försening! Och det är väl skönt att ha kommit"hem" också antar jag, där ni nu ska tillbringa det närmaste året! Vilka härliga bilder det var innan! Man blir ju inget avundsjuk alls, verkligen inte, näpp...jaha....dadada... inte jag inte....jag vill ha ........-30 och snöstorm, det är vad jag gillar!!!(NOT)

Ha det bra tjejer, massa kramar från mig!

2010-02-10 / 20:00:30 / http://monicaivarsson.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0