adidas

2010-07-01 - 14:12:45

Nu ska ni få se, precis som jag har lovat, nästan alla mina finals på Assessment 1 i Graphic Design 1. Där var våran uppgift att re-designa ett företags logga och sedan använda den och re-designa deras business card, letterhead, compslip, broschyr. Vi skulle även rita upp hur den nya loggan skulle se ut på en blimp, men den har jag på skolan så den får ni se vid ett senare tillfälle. Det jag lägger upp nu är även gjort på dator, allt har vi sedan ritat för hand och lämnat in som våra finals. Mycket blod, svett och tårar har lagts ner för att få klientens (våran lärare) godkännande och samtyckte. Jag trodde aldrig det skulle vara så mycket man måste tänka på när man gör sånna här saker, så sjukt mycket små saker men det är riktigt kul att få lära sig hur der verkligen går till. Sedan har ännu mer blod, svett och tårar lagts ner på att måla upp allt för hand med markers, men jag har lyckats och jag är stolt. Ni kan få se dom jag har målat när jag har hämtat dom från skolan! :)



xoxo

hej

1 Kommentarer

mamma

Du är bäst Malin!!!

Många kramar mamma <3<3<3

2010-07-01 / 20:23:05 /

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback