Bungyjump

2010-06-05 - 16:30:10
Imorgon är dagen med stort D för Nisse, Niklas, Katta och Erik. Dom ska hoppa bungyjump i Surfers Paradise. Men såklart kommer vi andra i "familjen" följa med och stötta och titta! Jag är redan nervös så jag kan ju bara tänka hur nervös dom som ska hoppa är, haha. Efter det ska vi på Normanby och fira Sveriges nationaldag. Jag tror imorgon kommer bli en toppen dag!!

Helgen i övrigt har varit bra. Sex and the City 2 var jättebra och vi hade trevligt på Cloudland efteråt. Det har ju dock varit tungt att det varit studenten hemma och att jag har missat det. Men jag tackar mina underbara vänner som jag har fått här nere, dom har verkligen fått mig på andra tankar!

<3


xoxo
hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0