School

2010-06-09 - 08:23:11
Just nu sitter jag i skolan. Efter en ledig dag känns det en aning tungt att vara tillbaka för vi har heldagar resten av veckan, även fredag.. Men på fredag börjar fotbolls-vm och det längtar jag verkligen till! Vi ska in till stan och kika på öppningsmatchen på en pub för tydligen visar dom inte så många matcher (inga tror jag) på våra kanaler som vi har i lägenheten. Nu måste jag fortsätta jobba i Illustrator.. Snart slutar vi, då ska jag och Emmy handla och sedan mysa och fixa våra bloggar, wiii!

Här är förresten flyern som jag gjorde till Morningside Development Association. Dom blev jättenöjda och använder den på deras hemsida och som annons i en tidning. Jag skapade även två loggor där det stor proud sponsor of the morningside festival 2010 som nu används på sponsorernas hemsidor :) (Bilderna är sämst kvalite men det är dom som inte hann ta nya bilder..)

xoxo
hej

2 Kommentarer

mamma

Va fint Malin! Vi är så stolta! Hoppas du har det bra på alla sätt, saknar dig gumman! Många kramar till DIG!!! Ps. Har CSN mailat studieförsäkran? Jag har ringt....Ds.

2010-06-09 / 08:47:38 /
Tilda

Vad snygg :)

2010-06-10 / 11:32:44 / http://tildazinha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback