Fridays

2010-05-29 - 08:13:03
Igår var en mycket lyckad kväll, tack alla! Vi firade Nisse med sång, tårta, cupcakes och present. Han ska få hoppa bungyjump nästa helg, på sveriges nationaldag om allt går som planerat :) Ska bli grymt kul! Jag ska dock bara med och titta när dom andra hoppar, ska mycket till innan jag vågar hoppa!

Nu ska jag göra mig iordning för att om cirka en timma åka iväg på fashion show inne i city. Det är nåt företag som heter fashion tv som har någon tillställning som vi ska kolla in innna vi går till Matilda (en tjej som också går graphic design) och fira henne för att hon fyller år imorgon. Så nu ska jag ladda inför det med musik, smink och lite vin!



Take Care!

xoxo
hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0