Grattis Mamma!

2010-05-24 - 08:40:31
Idag är ingen vanlig dag för idag är min mammas födelsedag, hurra hurra hurra!
Grattis världens bästa mamma på din dag. Jag saknar dig <3




Måndag idag. Härliga måndagar, är dom inte underbara? Eller hur var det nu igen... Men idag har faktiskt varit en mycket bra måndag. Var i skolan till cirka tolv, åkte hem, handlade, kikat film och nu ska jag plugga lite. Senare blir det träning, antingen body step eller så blir det jag och min vän löpbandet! Idag fick jag även reda på betyg i kursen Design and Culture. I det ämnet har vi ritat två saker för hand, en poster och ett cd cover och vi har skrivit en uppsats. Och jag är så lycklig, jag fick 5or i alla så jag fick högsta betyg, PD :) Det trodde jag inte om mig, så därför är jag extremt stolt över mig själv!

Det var allt jag hade på hjärtat idag.

xoxo
hej

2 Kommentarer

mamma

TACK gumman!

Va stolt jag är över min duktiga och ambitiösa dotter! Det är bara att köra på Malin, du fixar allt!!! Många kramar mamma <3 <3 <3

2010-05-24 / 08:57:06 /
Johanna

Wiiie, tusan vad bra du är malin. .

stolt som tuppen ;)

Saknar dig massa, <3

2010-05-24 / 10:11:07 / http://johannaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback