YRA

2010-10-26 - 05:01:00
Ja så var det nya blocket igång, rivstart kan man minst kalla det. 8.15 igår fick vi reda på att vi hade den största uppgiften sedan vi började skolan. Så det var bara att sätta igång direkt, tur att jag hade haft lång helg så jag var utvilad och redo! Vi ska fixa ett event. Antingen ta ett event som hålls i Australien och hålla i det i Sverige eller tvärtom. Jag har valt Storsjöyran fast ha det i Surfers Paradise och eftersom jag då måste byta namn på eventet heter det nu WHIRL festival (eller The Big WHIRL festival, har inte bestämt än).

Jag har kommit igång med history, competitor analysis, current strategy och snart hoppas jag kunna börja med själva designen. Vi ska designa logga, slogan, event maskot, t-shirt eller liknande, sales presenter, en till logga där vi har ett flygbolag med och en broschyr åt WHIRL festival och flygbolaget. Så som ni ser, vi har en del att göra. Men jag hoppas jag får mycket gjort nu i början så jag har tid att hitta på massa roliga saker nu när Emmys mamma kommer!!

Vi har fått betyg i två av våra tre ämnen från förra blocket. Och jag är super stolt över mig själv igen! Jag har fått fyra 5or och en 3a hittills, vilket betyder nästan fullpott!!! Wiii, det gjorde så jag blev liiite mindre skolless. Visst, betygen kommer inte synas sen när jag kommer hem och ska visa upp min portfolio men det är alltid kul att lärarna tycker om det man gör, dom är ju trots allt väldigt duktiga på det dom gör.

Ibland har vi såhär kul i skolan, haha. Älskar min klass!



Nu ska jag ner och pumpa muskler, idag blir det benen som får jobba!

xoxo
hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0