KNÄSKADAD OCH FEBER

2011-08-17 - 15:16:37
Jag har varit hemm från jobbet hela veckan. Fram tills idag har det varit för att jag har skadat mitt knä (igen) så pass mycket att jag har hoppat på kryckor, besökt läkare och nu väntar jag på en remiss till knädoktorn. Men imorse vaknade jag, eller mer exakt, i natt vaknade jag av halsont, täppt näsa och svettingar. Min kropp tycker tydligen att det är lika bra att ta allt jobbigt på samma gång, knäskada, feber och förkyld. Så det blir inget jobb för mig imorgon heller.

Idag bestämde jag mig för att försöka göra lite mer än att bara ligga i soffan framför tv och dator. Jag har bakat bröd, hittade ett lätt och bra recept på min vän Joannas blogg. Efter bakningen kände jag mig alldeles skakis och rejält anfådd, min kropp sa ifrån och det var dags att hitta tillbaka till soffan igen. Men jag hoppas min familj blir glad över baguetterna.

Här är några bilder från baket:

hej

2 Kommentarer

Linnea

Sv: Väldigt tråkigt att höra att du inte kan spela mer den här säsongen, hoppas du kommer tillbaka sen när knät blivit bra!

Kändes verkligen grymt roligt att komma tillbaka när du också var tillbaka i laget.

Krya på dig Malin! Kram

2011-08-18 / 00:09:40 / http://annalinneakilheim.blogg.se/
Åsa

Baguetterna var supergoda, du är bäst! Kram

2011-08-18 / 08:14:31 /

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback