Lediga onsdag

2011-01-27 - 07:55:42
Så var ännu en vecka över i skolan och bara 2 (!) återstår. Mycket jobb kvar så det känns lite panik över att det bara är 2 veckor kvar och panik över att mitt år som grafisk design student är över snart.. Idag på skolan hade vi bara presentation i kursen Make a Presentation. Så nu när det är avklarat är det helg igen.

Imorgon ska vi till Wet'n'Wild och på lördag blir det BBQ här hos oss.
Mysigt! Måste nog plugga lite också men det kändes mindre kul, suck.

Igår var verkligen en toppen dag. Jag började dagen med att åka in till Roma Street Parklands för att möta upp mina goa vänner. Där åt vi sushi, spelade boll, pratade och mös. Efter några timmar där tog vi vårat pick och pack till Riverside och Charlotte och grabbarnas lägenhet. Där gjorde vi oss iordning, förfestade lite och sen gick vi över bron till en pub, Story Bridge Hotel. Där svängde vi våra lurviga och hade en väldigt kul kväll. Tack mina vänner!



xoxo
hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0