BRAND X

2012-11-16 - 22:56:00
Börjar väl även detta inlägg med att ursäkta mig för den dåliga uppdateringen. Men en liten uppdatering kommer här iaf. Vad har hänt sen sist då, väldigt mycket men jag ska försöka sammanfatta det lite.
 
Jag har sprungit Hässelbyloppet, gav allt och kom på plats 40 av lite mer än 2000 damer så jag var mycket nöjd. Första tävlingen och jag sprang milen på 41,47, personbästa!
 
Vi har haft finbesök från Johanna, Christoffer och Alfons, underbart att få träffa dom och få se hur stor Alfons har blivit. Jag har hunnit vara hem en sväng och det var såklart helt underbart att träffa alla och jag har varit på Roygalan, en gala för årets bästa reklamfilmer, med klassen.
 
Mycket händer i skolan hela tiden, Berghs ger allt och jag försöker hinna med. Just nu är vi mitt uppe i något som kallas Brand X. Då är vi ihopsatta i grupper, en från varje linje. Vi är alltså arbetsteam som jobbar mot samma kund och samma uppdrag. Årets uppdragsgivare är IKEA foundation tillsammans med Unicef och Rädda barnen, jättekul. På torsdag är det redovisning så vi är i full gång och jobbar nästan dag och natt.
Och idag har jag fått två positiva besked, jag fick högsta betyg på tentan jag skrev för ett tag sedan och jag fick den praktikplatsen jag ville på en designbyrå som heter Silver. Kul!
 
Annars har väl inte så mycket hänt, jag och Emil har en härlig vardag, vi umgås, tränar på och försöker hinna ta det lugnt ibland också. Jag har hunnit fylla år, 24år, låter sjukt gammalt.. Men tur att jag inte känner mig gammal. Jag hoppas att det inte dröjer lika länge till nästa uppdatering, men vågar inte lova nåt, haha.
 
Lite bilder från den senaste månaden:
 
 
 






 
 
 
 
 
Puss & Kram!
hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0