UNDERBART ATT VARA HEMMA

2012-09-14 - 12:38:16
Igår tåg jag tåget mot Östersund. Anländer ca kl 13 och där står världens bästa pappa. Vi byter om och tar oss iväg på en springtur med målet att springa ett halvmarathon. Härlig springtur och bästa sällskapet. Efter det var vi värda att gå på Pause för en matbit. Känns konstigt att vara i Östersund igen, inte ha en lägenhet med att det ändå känns som mitt hem.
 
Efter det tog jag Brunflobussen, när åkte jag den senaste? Alva mötte mig med ett leende på busstationen. Och även fast det bara var i söndags som dom åkte hem från oss i Stockholm så kändes det helt underbart att träffa alla igen! Mina underbara prinsessor som jag imorse följde till skolan. SKOLAN?! Dom va ju nyss tre. Men jag måste inse att dom växer upp och att det faktiskt fyller 7 år om en månad och går i ettan!
 
Idag ska jag alldeles snart hämta dom på skolan. Sen åkte in till stan och till Lina som ska fixa mitt hår. Sen ska vi shoppa, Alva och Nadias favoritsyssla. Sen blir det tacomys hos mamma och Emil anländer med tåget, även mormor och morfar kommer, perfekt att dom också är här nu i helgen :)
 
Ja det va lite vad som hänt och kommer hända närmaste tiden.
Ha det bra!
Puss & Kram
 
hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0