EXAMENSPROJEKTET

2013-03-26 - 14:03:48
Ja nu är det efterlämgtade examensprojektet på Berghs igång. Jag och min grupp kommer sjukt bra överens och vi har redan planer på en "weekend" på landet tillsammans snarast efter påsk, kul! Vi har även fått vår kund och det är det mycket intressanta, stora och spännande företaget Atlas Copco. Vi har haft ett första kundmöte och det känns toppen. Vi åkte ut till Sickla och fick träffa våra två kontaktpersoner och vi fick en guidad tur i Stockholms enda gruva som ligger precis under deras huvudkontor. Mycket bra start på ett förhoppningsvis bra samarbete! Men nu innan det drar igång på riktigt ska vi ha lite påskledigt. Ikväll, närmare bestämt kl 16.52 tar jag och Emil tåget till Östersund för att umgås med nära och kära under påsken, efterlängtat! Så det är fullt upp med examensprojektet, CV/personligt brev skrivande inför kommande jobbsökning, ett annat grupparbete och såklart träning inför Stockholm Marathon! Så jag har det jag gör :)
 
Här kommer lite bilder (från min instagram) från den senaste veckan:
 
 
Puss & Kram!
hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0