JAG BOR PÅ BERGHS

2012-09-26 - 19:41:26

Efter att tre kurser nu har dragit igång bor jag numera på skolan, eller jag spendera ca 11 timmar där varje dag. Det tar på krafterna men det är så sjukt kul och vi lär oss så otroligt mycket. Jag älskar mitt nya "hem" och min klass!

Vi har ett projekt där vi ska skapa en kampanj för våran klass. Ett projekt med grafisk design klassen där vi ska göra en ny förpackningsdesign till Sempers vällingpaket. Och sen i den tredje kursen har vi mest föreläsningar och en kommande tenta. Som sagt fullt upp men sjukt roligt!!

Kan även berätta att jag och Emil kommer hem till Östersund helgen 5-7, alltså nästa helg :) ska fira två små troll som fyller 7år.

Avslutar detta mobilinlägg med lite bilder från studiebesök på Billerud, Berghsbollen och lite gott och blandat :)

hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0