LITEN UPPDATERING

2013-03-16 - 08:49:59
Här kommer en liten uppdatering med de senaste bilderna från Instagram.
 
 
I torsdags lunchade jag med min handledare på Silver. Kommer sakna Silver jättemycket. Så tack Silver för världens bästa praktikperiod och tack för den fina boken som jag fick!
 
Igår hade vi en underbar föreläsning om hur hjärnan tar in och bearbetar information. Mycket lärorikt och intressant. Perfekt start på fredagen och helgen.
 
 
När jag kom hem från skolan köpte jag med mig öl och godis till hjärtat, lite extra fredagsmys tycker jag han var värd eftersom han jobbar idag (lördag).
 
Och min förkylning har äntligen (nästan) försvunnit. Så nu är jag tillbaka på löpbandet och i löpspåret! 
hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0