Dagarna rullar på.

2009-09-30 - 19:14:38
Dagarna bara går och går, rullar på tok fort och försvinner.
Det är redan 1 oktober imorgon och för varje dag som går kommer jag närmare och närmare mitt stora äventyr. Ni vet vad jag pratar om, Australien såklart. Igår bokade jag och Emmy boendet, eller vi skickade in en "rental application form".
Så nu väntar vi på svar från dom och från CSN, håll tummarna!

Annars så händer inte så mycket roligt, jag jobbar typ hela tiden känns det som,
men när det blir jobbigt tänker jag på att jag kommer kunna använda pengarna i Australien och alla roliga saker vi ska hitta på där och då känns det mycket lättare att jobba.
Men idag har jag och Joanna iallafall hunnit med att köpa gymkort och tränat,
jätteskönt att komma igång, så jag får räkna med ordentlig träningsverk imorgon.

Vi hörs snart igen!

xoxo

Så här ska jag och Emmy bo i Australien, Brisbane.
hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0