vart är brudarna?

2009-09-19 - 19:38:45
idag spelade vi match, det blev 2-2 och vi får vara nöjda med en poäng, det kändes dock som en förlust. men men, en poäng iaf! när jag kom hem lagade jag kyckling med sötsursås till mig och tony, och jag tror de va längesen det va så gott med mat, va sjukt hungrig.

nu sitter vi här, jag har precis tagit mig ett glas vin och väntar på joanna.
vi ska nämligen ha en härlig spontan vinkväll.
och då kom jag på att jag saknar alla brudar från yran, vart är ni?
och jankan, det är inte samma sak att dricka vin utan dig, min fisk!
jag saknar er brudar

xoxo


matilda, jag, johanna och isabell


hej

1 Kommentarer

Annica

Jag vet men jag jobbar fram till 19.10 den kvällen, så när jag slutar går jag bara dit. Men om du hinner innan 22.00 får du gärna följa med!

2009-09-21 / 10:18:48 / http://thisisannica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0