Jag är så lycklig, jag är så lycklig!

2010-04-22 - 08:49:37
Nu är den här, torsdagen jag har längtat efter så länge!! Alla assessments, assignments, prestentations, ALLT är inlämnat och klart och detta block är över. Nu har vi lång ledigt, fyra helt underbart härliga dagar utan några läxor eller liknande alls. Nu hör ju själva hur det låter, det kan ju inte bli så mycket bättre!

Ikväll ska vi göra oss fina och åka in till "Mats karaoke bar" och fira denna helt underbara dag. Och vi ska även ta farväl av Carin som åker hem på lördag. Tänk vad en månad har gått fort, den bara försvann. Men just nu ska jag inte tänka på att tiden flyger iväg. Jag ska ta vara på mitt underbara humör och fortsätta tralla runt här hemma i lägenheten! Och snart ska jag även prata lite med Johanna på skype, dagen blir bara bättre och bättre, den kan omöjligt sluta annat än lycklig :)

Här får ni några bilder som jag brukar titta på och må bra av. Jag saknar er mina kära vänner, jag önskar ni kunde vara här och uppleva det här med mig <3



xoxo
hej

3 Kommentarer

mamma

Härligt Malin, bara att njuta!

Paketet kom äntligen iväg igår.

SAKNAR DIG!!!!

Pussar och kramar i massor <3

2010-04-22 / 19:23:18 /
jannice

saknar dig fishie! :)

2010-04-23 / 22:14:00 /
Joanna

Saknar dig baby, jättemycket.

2010-05-02 / 14:01:54 / http://bakeoholic.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback