Så var det nya blocket igång

2010-04-27 - 14:38:34
Idag rivstartade vi det nya blocket med en heldag i skolan, 8-5. Dagen började med Computer design and production och det var riktigt kul, 3 assessment kommer kursen innehålla och det kommer bli en utmaning men det verkar verkligen jätte kul! Våran andra och tredje lektion var Design and culture, lät spännande till en början innan jag märkte att vi ska rita för hand, igen.. Jag som trodde det var över med allt drawing, men icke! 3 assessments även i det ämnet och det kommer verkligen vara svårt, men tur att jag är envis och inte ger upp. Det här ska nog gå bra! Imorgon ska vi ha våran tredje kurs, får se hur det kommer sluta :)

Efter skolan hann vi nästan bara hem och vända, sedan var det dags för hit and hard! Och det var otroligt jobbigt och otroligt kul på samma gång. Instruktören, Justin var sjukt bra, hård och peppande, det gillas! Får se vad kroppen säger imorgon, har inte tränat på ett tag nu. Skönt att vara igång igen vill jag lova!

Här får ni ett smakprov på en assessment som jag gjorde i typography förra blocket. Uppgiften var att göra ett omslag till en bok (vi fick själva välja vad för slags bok det skulle vara). Jag valde att göra en bakbok :)



xoxo
hej

5 Kommentarer

mamma

Så fint omslag Malin! Jag skulle absolut bli lockad att köpa den boken. Kul att det var Joannas bakbok!:) Många kramar <3<3<3.



2010-04-27 / 20:15:17 /
Åsa

Jätte fint omslag!! Fan, du ser ut att ha det så bra där nere!! Kram

2010-04-28 / 11:36:57 / http://metrobloggen.se/viktibloggen
Monica (kusin)

Skitsnyggt! Duktigt du är!

2010-04-29 / 12:36:29 / http://monicaivarsson.bloggspace.se
Joanna

MALIN! Jag glömde helt att kommentera detta, världens finaste, du ska få göra coveret på min bakbibel sen! puupsuspsuspsusssss

2010-05-02 / 13:55:03 / http://bakeoholic.wordpress.com
mika(kusin)

jag älskar att baka så jag skulle verkligen köpa den boken den ser väldigt lockande ut:)

2010-06-27 / 12:39:18 / http://wiii.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback