Snart är denna vecka över..

2010-04-20 - 13:45:11
Så var denna tisdag över och ingen kan vara lyckligare! Inget mer workplace health and safety, vi hade sista exam idag och jag tror absolut att jag klarade den. Efter den lektionen hade vi sista inlämningen på typography och jag hoppas verkligen att jag får bra på även den, fick nämnligen reda på idag att jag har fått 5 (högsta betyg) på dom två andra assessment i det ämnet, bra jobbat Malin!

Efter skolan har dagen fortsatt med plugg, 6 logos ska vara klara på torsdag. Jag har kommit en bit på väg men det är mycket kvar.. Men hela dagen imorgon i skolan har vi på oss så det ska nog gå vägen! Nu måste jag faktiskt hoppa i säng, kl är 21.50 och jag ska kliva upp 4.45 för att sovandes gå över till mina fotbollsvänner och titta på Inter-Barcelona.



xoxo
hej

1 Kommentarer

Pappa

Bra jobbat! Kram från PÅM

2010-04-20 / 21:26:52 /

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback