Världens bästa

2010-08-26 - 09:11:36
Idag har jag känt mig allmänt nere, haft ont i magen (urinvägsinfektion) och inte mycket har varit rätt.
Men så låg jag och kikade på Step Up när Charlotte knackar på dörren och kommer in med TVÅ paket till mig!!
Ett från mamma och gänget och ett från världens sötaste tjejer, Tina, Anna, Joanna och Johanna. Jag blev så himla glad. Blev tårögd. Jag visste att jag skulle få paket av mamma, men från tjejerna var helt otippat. TACK TACK TACK!! Av mamma fick jag bland annat min mobil som jag skickat efter, en väska, massvis med godis, knäckebröd, bea sås, bikinis, klänning, bäcker, teckningar gjorda av mina prinsessor och lite mer smått och gott, se bilderna. Av tjejerna fick jag pyssel saker, godis, ett jättefint kort, en rolig bok med raggningsrepliker m.m. TACK TACK TACK IGEN! Detta gjorde verkligen min dag/kväll, nu fick jag massor med energi. Jag saknar er alla så det gör ont!



xoxo
hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0