6 days left

2010-12-09 - 12:53:11
6 dagar kvar i skolan innan lovet. Vi har knappt börjat på våra assessments, vi har MASSOR kvar att göra. Men jag försöker att inte stressa upp mig, ta allt som det kommer. Imorgon är en heldag i skolan så jag hoppas få mycket gjort, iallafall en start så jag kan jobba lite hemma i helgen, om min dator tillåter det. Idag gick det iaf bra i skolan, vi gör re-touch på ett ansikte som ska bli ett omslag till tidningen Vogue. Det är verkligen kul men det är så tråkigt att man känner att man inte har tid att göra så noga som man skulle vilja.. Men men, allt kan inte vara perfekt Malin. (Har inget med skolan att göra men ett till bevis på att allt inte riktigt går som jag vill just nu. Vårat gym är stängt i en vecka, katastrof för mig, speciellt nu när det börjar alldeles för varmt för att springa ute).

Idag efter skolan kände jag och Charlotte att det var på tok för fint väder för att sitta inne.
Så vi tog på oss träningskläder och skulle gå ut på en liten promenad. Det slutade med att vi kom hem när det blivit mörkt och klockan hade hunnit bli 19.30. Så 2h 30min blev våran promenad, härligt!

Inser för varje dag nu att jag verkligen älskar Brisbane,
mer och mer. Hur ska jag kunna lämna denna underbara stad?



xoxo
hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0