GOD JUL

2010-12-18 - 15:11:19
Imorgon eller mer exakt om 4 timmar börjar kanske det största och längsta äventyret sedan jag kom till Australien. 16 dagars roadtrip till Cairns, Whitsundays and the great barrier reef. Kommer bli magiskt. Saknar dock alla nära och kära nu under juletider. Men jag försöker njuta och leva livet under mina sista veckor här nere (när jag kommer tillbaka har jag bara 7 veckor kvar i under,bara Brisbane). Vet inte om jag kommer ha tillgång till internet så därför önskar jag er alla en riktigt GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR redan nu!

Förlåt för dålig uppdatering men det har helt enkelt inte hunnits med. Så mycket som händer och tyvärr prioriterar jag inte bloggandet högt just nu. Vill inte spendera mer tid än jag behöver framför datorn. Men jag lovar att jag kommer (efter min roadtrip) att uppdatera vad som händer sista tiden!

xoxo
hej

1 Kommentarer

Monica (kusin)

GOD JUL och GOTT NYTT ÅR på dig med! Ha det så himla bra!!

Kram!

2010-12-18 / 21:08:02 / http://monicaivarsson.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0