lucia

2010-12-13 - 13:09:54
Jag ska berätta för er om min Lucia. Vaknade, trött och täppt i näsan. Gjorde havregrynsgröt (som alla andra dagar) och kikade på Sunes jul. Gick i skolan 8-5, fick faktiskt ganska mycket gjort. Kom hem vid 5-halv 6. Fixade lite i lägenheten och vid 7-halv 8 började jag plugga igen. Nu har jag pluggat klart för dagen, kl 22.00. Nu ska jag äta min fruktsallad som jag precis gjort och kika på ett avsnitt av Grey's. Så här kommer troligtvis resten av veckan och så se ut..

Ska försöka lägga upp bilder från helgen. När jag bakade lussbullar
, var på Chris 18års kalas och va på fotbolls-volleyboll-turneringen som spelades på Gold Coast. Många bilder från helgen då min kära Nikon fick följa med på turneringen.

Jag och några av mina klasskamrater hemma hos Chris


Take Care!
xoxo
hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0