Friday!

2010-02-19 - 03:42:19

Idag är det fredag och det är lika med ledig dag! Jag och Emmy klev ändå upp kl 7 för att springa våran morgon runda. Efter det var vi väldigt trött så vi chillade i soffan framför en film innan det var dags för att gå ner till poolen. Jag sa det till Emmy när vi låg vid poolen "Tänk vilket underbart liv vi lever här, våran vardag är att ligga vid poolen", helt sjukt! Jag älskar värmen! 

Om ett tag ska vi gå till Garden City (ett köpcentrum) för att shoppa lite och köpa vin. För ikväll blir det lite party här i våran apartment. Några av de svenska tjejerna ska komma hit på pre-party som Shannon kallar det. Vi ska leka lite lekar och så innan vi går ner till dom andra vid pool området. Så ikväll ska vi göra oss fina, Shannon ska fixa våra naglar, Emmy ska sminka oss och jag ska göra flätor. Vi är en perfect match :)

Här se ni en del av mitt rum, min poolview och en bild från poolen :)


xoxo

ps. Ja mamma, våran lägenhet är två våningar. Jag och Shannon bor på övervåning. Köket, vardagsrummet och Emmys rum är på nedre våningen! Och ser du hur kalt de är på mina väggar, jag vill ha bilder på alla nära och kära :) ds.

hej

1 Kommentarer

Monica (kusin)

Åh vad härligt det ser ut! Jag blir så avundsjuk på värmen just nu. Här ska det bli kallare igen! Skitkul! NOT!

Hoppas nu blir snygga ikväll och att ni har kul!

Kramar!

2010-02-19 / 15:29:40 / http://monicaivarsson.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0