Lördagens bravader

2010-02-21 - 08:59:21
Ja igår var det BBQ fest här på Genesis, utan BBQ haha, för grillen var trasig. Men vi hade jätte trevligt ändå. Roligt att träffa lite nya människor, alla är så trevliga här! Vi var iaf här på Genesis till kl 11. Då åkte vi in till "The Valley". Där började vi på Cloudland, jätte fint ställe (se bilderna) och sen gick vi vidare till Birdee för att dansa lite :) En jätterolig kväll!

Idag har vi bara chillat, blev inte så mycket sömn inatt heller så vi är ganska trött. Men vi har städat lite, gått en promenad och nu lagar vi mat. Kycklig (som vanligt) med söt potatis och morötter, mums! Och vi kollade vårat schema på internet och då står det att vi har lektioner imorgon, så southbank picknicken som vi tänkte göra imorgon får bli en annan dag, tyvärr!!

Kvällens/Dagens kommit fram till:

-  BBQ fest utan BBQ kan bli lyckad ändå!
-  Killar måste vara finklädda för att komma in på vissa ställen.
-  Jag vill fortfarande spela fotboll.

Bilder från kvällen:


xoxo
hej

1 Kommentarer

mamma Marie

Hej hej! Alltid lika roligt att läsa om vad ni gjort. Har gjort iordning paketet till dig, skickar lite foton också som du bad om, hoppas dom blir bra.

Ska man inte skriva Brisbane nånstans i adressen?

"Jag klarar mig faktiskt utan Malin" konstaterade

Alva idag, "men jag vill ringa till henne och säga att jag älskar henne!" Stora kramar från oss alla till dig och Emmy

2010-02-21 / 21:29:21 /

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback