Paaarty

2010-02-20 - 05:14:41
Igår va det fest som sagt. Vi började hemma hos oss, vi tjejer. Lite senare gick vi ner till dom andra vid bbq området. Där var vi ett tag tills klockan blev för mycket och då va vi tvungna att gå in och sätta oss. Ännu lite senare på kvällen/natten lämnade vi svenskar de andra för att gå till Johan och Oliver för att spela Fifa. Där blev vi kvar ett bra tag. En mycket kul kväll! Idag är det bara att ladda om, för ikväll är det fest igen för oss nykomlingar här på genesis. Och jag tror även att det blir en sväng en till city för att dansa lite :)

Kvällens kommit fram till:

-  'The ring of fire' är kul.
-  Jag är inte så bra på Fifa.
-  Basshunter är inne igen!

Lite bilder från kvällen:


Nu måste jag sova lite så jag orkar med kvällens bravader ;)

XOXO
hej

1 Kommentarer

Elinor

Hej hej! Ja, grillen är tyvärr sönder... vet inte hur det blir men vi får väl ha kul ändå antar jag :P Ses ikväll! :D

2010-02-20 / 06:04:08 / http://elinorbsenko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0