FYRA

2010-01-20 - 09:20:41

Idag är jag ledig, och tro mig det behövs. Jag ska till Lina för klipp och lite ljusa slingor kl 10.
Sen ska jag tvätta så allt är rent. Sen ska jag packa allt. Måste bli klar med det idag!
Varja sekund är nästan inbokad med saker att göra. Jag är så trött i kroppen.
Jag sov dåligt i natt, alla tankar bara snurrar omkring och John Blund glömde mig.

Det känns som att jag är nära ett nervsammanbrott, gråter och skrattar varannan sekund..
Och nu börjar avskeden, det känns inte som att jag ska klara det, det började igår redan.
Då sa jag hejdå till Robin och Daniel. Va stark just just då men sen kom en tår eller två.
Och nu blir det avsked varje dag, jag känner mig inte stark nog för det..
Jag måste hitta styrka nånstans, känna att jag gör rätt, att det är värt att må såhär.
Jag vet ärligt talat inte vad jag har gett mig in på.
Jag längtar tills vi är på väg så jag inte kan ångra mig.

Aja, jag skriver mer senare om hur min dag har gått.
Idag är faktiskt en väldigt speciell dag, för idag är min Johannas födelsedag.
Grattis min underbara vän på din dag, hoppas den blir precis som du önskat dig!
Saknar dig <3



xoxo

hej

1 Kommentarer

Monica

Klart det är jobbigt att säga hej då när du vet att du kommer att vara borta så länge! Men som jag sa förut: Du kan ju alltid åka hem! Den möjligheten finns ju, även om jag inte tror att du kommer att använda dig av den! Men det kan vara bra att kunna tänka så: -Fungerar det inte så åker jag bara hem!

Ok? Nu är det bara att åka och ha det superbra!

Kram!

Ska du vara i Brunflo något i helgen?

2010-01-21 / 20:16:55 / http://monicaivarsson.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0