Living the dream

2010-01-31 - 10:17:31

Här kommer en till liten uppdatering för er i kalla Sverige. Jag och Emmy har det verkligen jätte underbart, living the dream! Igår var vi på Chicken Island och det var som att vara i ett paradis. Kritvit sand och turkost vatten. Bilderna får berätta resten.

Igår kväll kände jag och Emmy för att ta några drinkar. Så vi började kvällen med att dricka vin och mai thai på stranden. När solen gick ner tog vi vårat pick och pack för att äta och sen vidare vi till en pub där drinkkvällen fortsatte. Men den puben kändes inte helt rätt, så vi gick till en biljard pub där vi träffade några svenska killar som vi umgicks med resten av kvällen, jätte trevliga. En toppen kväll, lätt bästa kvällen hittills.

Idag slog vi följe med de svenska grabbarna till en mysig strand. Där skulle det finnas en lagun om man gick och klättrade genom djungeln och de bestämde vi oss för att göra. Vilket jag starkt ångrade så fort vi börjat klättra. Det var brant, stenit, lerigt och de känns som att det fanns fullt med äckliga djur överallt. Men vi tog oss en bra bit innan jag bestämde mig för att vända. Men vi tog en sväng förbi view point och det var jätte fint.
På stranden lite senare såg vi några som klättrade upp på klippor och hoppade ner i havet och det ville vi också. Det var sjukt högt med vi vågade allihopa, vi var så stolta efteråt :)

Nu sitter vi här i vårat rum, bor kanon billigt och vi har fixat internet på vårat rum, så nu kanske ni kan få se lite mer bilder snart :) Hoppas ni har det bra hemma, jag saknar er alla!

Några bilder från Chicken Island, se och njut.


xoxo

hej

1 Kommentarer

tina

Ser ut som ni har det härligt där borta, själv har vi ca -20 och klarblå himmel:) hoppas ni fortsätter att ha det bra!! kram på dig!!

2010-01-31 / 13:17:51 /

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback