bättre

2010-07-26 - 12:51:19
Känner mig lite bättre med min hemlängtan idag. Fortfarande så saknar jag såklart alla exakt lika mycket som förut. Men jag njuter av mitt liv här. Vi bor helt underbart, jag stortrivs i skolan och jag bor med världens bästa tjejer! Skärpning nu Malin, dags att rycka upp sig. Så glad att jag har Ymme som får mig på andra tankar genom att bara finnas vid min sida. Är så glad att vi har åkt hit tillsammans och att vi klarar det så bra. Ikväll eller nu ska vi ha mys, Mallan och Ymme kväll med fruktsallad, film och massa levande ljus, Exakt vad jag behöver!!

Skolan går jättebra just nu också. Det går bra med vårat Zoo och det går bra för mig med hotellsakerna som vi ska göra. Allt flyter på och det är så skönt :) En sak som är lite jobbig denna vecka är att jag ska få svar på mina prover på ryggen, varje gång mobilen ringer slår hjärtat lite fortare.. Så håll tummarna för mig att jag får ett positivt besked!

Pratade med Mamma och mina prinsessor igår. Tusan vad jag vill att dom ska komma hit. Tjatar på mamma att hon ska ta med sig mormor och komma hit, jag kommer inte ge mig förrän jag absolut får ett nej. Så länge det finns en chans, även om den är minimal så kommer jag tjata!

Nu ska jag fixa fruktsallad. Ta hand om er!

xoxo
hej

1 Kommentarer

Mamma Anna

Oh, det låter så mysigt:-) och va bra ni har det. Ni är ju fantastiskt duktiga båda två och härligt att höra att ni peppar o stöttar varandra. Jag håller tummarna för ett positivt besked Malin.

Kramar fr Mamma Anna

2010-07-26 / 13:33:33 /

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback