Stolt

2010-07-15 - 15:07:06
Jag glömde berätta en sak för er. Jag är riktigt stolt över mig själv idag, jag tycker faktiskt att jag får skryta lite. Jag har nämligen fått reda på betyg i två av mina tre ämnen som jag hade förra blocket. Och jag fick 5 i alla assessments. Jag är riktigt stolt och överlyckliga. Högsta betyg i både Webdesign 1 och Computer Graphics 1! Plus att jag lämnade in min winebox som jag har kämpat med de sista dagarna. Så nu kan jag verkligen NJUTA av att vara ledig imorn och i helgen.. Wiii, livet leker just nu!!!

Ikväll har jag och Emmy haft en av våra många myskvällar. Vi gjorde yber god fruktsallad, åt mörkchocklad, tände ljus och tittade på Jurassic Park 1. Vi kände att vi var värda det idag. Emmy har också fått jättebra betyg! Nu måste jag sova för imorgon ska Charlotte få frukost och sång på sängen för hon fyller år <3

Och jag lovar, jag ska försöka uppdatera med lite bilder imorgon, vet att jag har varit jättedålig på det! Ni kan kika in på Emmys blogg så länge, hon har nog uppdaterat med mer bilder.

xoxo
hej

4 Kommentarer

Åsa o Pappa

Grattis! vi är också jättestolt. <3<3

2010-07-15 / 16:01:56 /
mamma

Grattis Malin du är superduktig! <3<3<3

Vi har badat och solat hela dagen. Varmt och soligt i Motala! Mormor och morfar hälsar. Vi har skaffat mobilt bredband så nu kan vi skypa i stugan!

Kramar och pussar

2010-07-15 / 20:07:27 /
jos

bra jobbat i skolan <3

blogga bara när du känner för det och tycker att det är roligt! inget måste, vi ses ju snart :) tiden går så fort!

2010-07-15 / 23:35:53 /
Våge

Hej Malin, vi har ej kommenterat så mycket men vi följer din blogg. Du verkar ha de riktigt gött därnere. Grattis till de fina betygen!!

2010-07-17 / 09:37:52 /

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback