tuff vecka

2010-07-29 - 02:30:49
Detta har hittills varit en väldigt tuff vecka. Jag fick mina provsvar, eller jag fick inga svar, dom vet inte vad det är som händer med min kropp. Så jag ska dit igen imorgon. Igår ringde pappa och berättade att min faster har fått en hjärtattack men att läget är under kontroll. Det blir så jobbigt när man är så långt bort och det händer saker, man känner sig så hjälplös och man tänker så många tankar. Nu hoppas jag verkligen att allt vänder och att jag börjar få lite positiva besked, för det behöver jag verkligen just nu!

Skönt att det bara är en dag kvar i skolan sen får vi helg. Det som är positivt är att det går toppen i skolan, allt flyter på som det ska och inspirationen är på topp trots omständigheterna. Vilket är jätte skönt. Men jag kan ärligt säga att det är otroligt skönt att den här veckan snart är över, ett läkarbesök sen ska jag försöka koppla av och bara ta helgen som den kommer!

Idag ska jag, Emmy och Niklas nog boka biljetter till Muse som kommer hit i december, en till positiv sak :)
Och här pappa en bild på dig, haha. Och en på brorsan för jag vill så gärna att ni ska komma hit!!!



xoxo
hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0