gjorde min kväll

2010-06-28 - 12:38:50
Jag sitter just nu på mitt rum med en tår i ögat. Det är blandade känslor, är glad och ledsen på samma gång. Jag har haft en tuff dag, skolan har gått bra men jag har gått och blivit sjuk. Det är så kallt här (speciellt i mitt rum och speciellt på nätterna) så jag antar att det är därför. Har ont i halsen, känner mig febrig och allmänt hängig.. Sitter och pluggar på min Jacob, och det är ju tur att jag valde en person som jag tycker ser bra ut, för tusan vad jag skulle bli less annars.. Men när jag är som mest less och ögonen svider mer än vanligt så knackar Emmy på dörren och säger att jag har fått mail. Jag blir genast lite piggare och ser direkt att det är från Josefin i Japan!! Tänk vad ett brev kan göra, att några rader kan betyda så mycket. Så därför är jag splittrad, jag är super glad för brevet, det gjorde verkligen min kväll. Men nu saknar jag Jossan och alla lite extra mycket.. Haha så splittrad man kan känna sig ibland. Men det är väl en del av det här äventyret det också. Jag har verkligen lärt mig hur mycket min familj och mina vänner betyder!!



Nu ska jag lägga ner pluggandet för idag och göra iordning äpple med kanel och mandlar och titta på Michael Jackson dokuentären som jag har på datorn. Har säkert sett den 15 ggr redan men den är så bra!

xoxo
hej

2 Kommentarer

mamma

Krya på dig gumman!

Tänker på dig massor!!!

Kramar i mängder <3<3<3

2010-06-28 / 21:33:04 /
jos

vad glad jag blir att det kom fram och att du uppskattar det! <3 miss u2!

2010-06-29 / 15:19:53 /

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback