middag med grabbarna

2010-06-30 - 11:09:02
Besöket hos läkaren idag orkar jag knappt berätta om. Dom vet inte vad det är, har typ aldrig sett något liknande och det dom gjorde var att dom tog några prover, tog kort och nu ska vi vänta på provsvaren som kan ta upp till 4 veckor. Och om dom inte visar vad det är så ska dom göra biopsi, men jag hoppas verkligen att proverna som dom har tagit visar vad det är och att det går att behandla. Så igen är det bara att hålla tummarna!

Nu till något roligare, jag blev klar med min kamera idag och nästan klar med min illustration av Jacob så det går bra i skolan, en dag kvar sedan är det lov. Vi har ju dock en del saker att göra på lovet men det tar jag tag i sen, först ska jag njuta lite :)

Jag och Emmy har bjudit över Johan och Oliver på lite avskedsmiddag idag. Dom åker hem om cirka en vecka :( JÄTTETRÅKIGT! Men vi försöker leva i nuet och ska njuta av den här kvällen och sista veckan med dom :) Så nu ska jag kila ner och vänta in grabbsen!

Bilderna är ifrån våran första (tror jag) utekväll me grabbarna! Snart 5 månader sen redan, tiden går fort när man har roligt!



xoxo
hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0