Vilken dag vi har framför oss!

2010-03-27 - 01:08:58
Igår var en härlig dag. Vi började i south bank, solade, pratade, badade och njöt av värmen. Sen gick vi in till stan där det skulle shoppas lite. Jag köpte ett par träningsshorts, de andra hittade lite mer, speciellt Carin, haha. Efter en heldag i city var det dags att göra sig i ordning för kvällen. Några glas vin på vårna balkong och sedan var det Limes i sikte. Där var det verkligen proppat med folk, det var roligt och Emmy var så duktig!!

Nu har jag nyss vaknat. Eller jag vaknde 6.38 men det var ju på tok för tidigt så jag gjorde mitt bästa för att somna om och jag lyckades. Nu är klockan lite efter 10 och solen skiner in genom mitt fönster :) Jag ska se om de andra har vaknat, sen blir det nog lite poolhäng, efter de in till RG's för att lyssna på Mats (Mats fyller 30 år idag, GRATTIS), sedan blir det tillbaka till Genesis och sen in till the Valley igen. Vilken dag vi har framför oss!



XOXO
hej

2 Kommentarer

Monica Olovsson

Hej!



Det verkar som om du stormtrivs...härligt!!

Här snöar det idag och är så där gråmulet..skulle vilja vara där du är..



Sköt om dig!!



Monica

2010-03-27 / 12:17:03 /
Jannice

Jag saknar dig!!!! Vill också vara med och sola, slappaoch mysa!! Myser med dig i tanken, mental mys!!

2010-03-27 / 18:14:12 / http://coloursofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback