9 månader

2010-10-25 - 10:28:32
HJÄLP!!! Månaderna bara försvinner. Idag har jag varit hemifrån i exakt 9 månader. Det är helt obeskrivligt, det känns verkligen inte så länge ibland, men ibland känns det som jag varit borta i en evighet! 9 månader utan min familj, mina vänner, mitt allt. Jag är så glad att jag har mina vänner här nere och att jag trivs så bra som jag gör, annars skulle jag aldrig klara detta. Men jag klarar det här, jag lever i Australien, pluggar och njuter av mitt liv.

I en evighet levde jag som om du inte fanns
I alla drömmar var du ändå nära
så underbart nära

Och jag trodde jag fann dig
men du var någon annanstans
Varenda gång jag funnit nån
så såg jag att drömmen inte var sann




xoxo
hej

1 Kommentarer

mamma

VI ÄLSKAR DIG MALIN!!! <3<3<3<3

2010-10-25 / 15:28:55 /

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback