jag önskar mig

2010-10-29 - 16:03:47
Anna (Emmys mamma) är här. Kändes så himla konstigt att träffa henne. Det kändes som det var nyss jag och Emmy sa hejdå till henne på Arlanda. Men det är NIO månader sedan, jag vet att jag tjatar, men hjälp vad tiden bara rinner iväg. Men ja, hon är här tillsammans med hennes kompis Ulrika, jätte mysigt att ha dom här.

Jag är så lycklig just nu.
Men på samma gång olycklig. Jag vet att ni inte kan förstå, men det är så jag känner iaf. Jag saknar (längtar) efter alla där hemma extra mycket nu när både Emmy och Katta har fått hit sina föräldrar. Jag har fått frågan vad jag önskar mig när jag fyller år. Jag önskar mig att NI kommer hit.

Nu ska jag ta och sova för imorgon väntar en fullspäckad dag. Med först Harbour town shopping center, Surfers paradise och sedan tillbaka till Brissy för att spöka ut sig inför Halloween festen med stort H!

Kollade igenom lite bilder från månaderna innan jag åkte, hittade lite bilder från nyår. Är bara tvungen att visa er denna. Jag älskar den här bilden.



xoxo
hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0