min helg

2010-10-24 - 23:43:35
Ja som ni såg i mitt tidiagre inlägg så har min helg varit den bästa på länge.

I fredags var vi på Wet 'n' Wild waterpark och på kvällen tog vi det bara luuugnt.

I lördags var det upp tidigt (igen) för att åka till Gold Coast och Surfers Paradise. Där var det strålande sol, 30grader varmt och helt underbart. Äntligen kom solen tillbaka och stranden och jag fick ett mycket kärt återseende! På kvällen var det sushi och ett berömt dessert ställe på schemat, åt tills jag storknade.

I söndags var det upp tidigt (igen) för att bege oss till guldkusten (igen, tredje dagen i rad). Där var det nämligen dags för V8 600 Championship, bil race alltså. Och eftersom våra kära Event vänner jobbade där så fick vi gratis biljetter. Och det var en toppen dag, strålande sol (igen), massa glad männsikor och massa bilar, det var så sjukt mycket roligare än vad jag trodde. Ja som ni kan se, det har verkligen varit en TOPPPPPPPEN helg!

(ursäkta dåliga bilderna men hade bara min mobil med mig)


xoxo
hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0