HEMMA

2011-04-10 - 18:01:39
Ja mina vänner. Det är sant. Jag är hemma på svensk mark igen. Men ändå känns det inte som att jag har hunnit landa. Jag är fortfarande i chocktillstånd och jag vet inte hur jag ska ta mig ur det. Men det har varit tre intensiva dagar och jag får nog bara ge det lite tid. Det har varit helt underbart att träffa alla, familj och vänner. Har hunnit med att såklart träffat familjen massa, har gått en sväng på stan, badat på storsjöbadet med Alva, Nadia, Nike, Norea och Anton, träffat Robin en snabbis och nu sitter jag och väntar på Johanna stekpanna. Jag är så tacksam över att jag har alla underbara människor runt omkring mig. Annars hade jag nog redan bokat ett plan härifrån.

Nu till veckan har jag en hel del planerat, ska fika med Johanna B och Tina M, träffa Lina, göra min första fotbollsträning, äta middag i Östbyn och Bodaborg med laget. Ja ni ser ju, det är tur att jag är ledig till den 2 maj!

Uppdaterar snart igen med bilder från NZ och Bali. Men kommer ta det när jag känner att jag har tid och ork. Ni får nöja er med en bild på mina slalomprinsessor :)



xoxo
hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0