EN HÄRLIG SOMMARKVÄLL

2011-08-31 - 17:06:09
En dag tog jag och E med oss Alva och Nadia på massa kul. Vi började med djungelhuset och efter massa lek och skratt där tog vi med dom på bio, Bilar 2. Dom hade så kul och vi också såklart. Efter det var vi helt slut och åkte till mamma. Där skulle vi bara ta det lugnt och bli bjudna på middag, trodde vi. Nadia och Alva hade inte fått nog av oss och vill hoppa studsmatta och cykla till lekparken. Såklart följde vi med dom och jag tog med mig kameran för att ta kort på mina favoriter. Här kommer bilder från våran härliga sommarkväll med världens finaste tjejer.

hej

1 Kommentarer

Nicole

Sjukt fin blogg och fina bilder!! :)

2011-10-06 / 16:53:38 / http://high.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0