äntligen fredag?

2011-01-20 - 07:09:10
Äntligen fredag, eller oj det var visst torsdag men jag har helg ändå! Det är så underbart med "fredagskänsla" och ännu bättre när man får ha det på en torsdag. Kommer dock bli en del plugg i helgen men det gör inte så mycket, ska försöka få det tråkiga (skrivandet) gjort så jag har det roliga kvar, designen.

Tänkte visa lite vad jag gjorde i ett av ämnena förra blocket. Två magazine cover, Rolling stone och Vouge. Där vi först gjorde om personerna i photoshop. Med Rollingstone skulle vi bilda ett band eller en duo, "rocka" till dom med piercing, tatueringar och massa smink plus ändra annat vi tyckte. Sedan använda den bilden till att göra ett cover, layout och komma på headlines. I Vougue skulle va använda en bild som vi själv tagit, gör om i mitt fall Emmy så att hon blev mer Vouge och sedan samma här, göra ett Vouge cover.





xoxo
hej

3 Kommentarer

jos

WOW MAILN! skiiiitsnyggt! vad kul att få följa din utveckling! du är otroligt duktig! helt rätt grej för dig <3 ser så skoj ut!

2011-01-20 / 18:33:41 /
Tina

Fasen vad duktig du/ni är!!

2011-01-20 / 19:34:04 /
emma

vad fint.. måste var grymt roligt att kunna detta :) Sånt en annan själv drömmer om att kunna lite utav :)

2011-01-20 / 21:17:44 / http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback