portfolio

2011-01-23 - 22:08:48
I ett av våra ämnen ska vi fixa våran printade portfolio. Då ser man verkligen hur mycket vi hunnit med det här året. Hur mycket saker vi faktiskt har att sätta in i portfolion. Jag måste till och med välja bort massa jobb och ändå har jag max antal sidor. Roligt men svårt att välja. Jag märkte att det var massor som jag tror jag har missat att visa för er, några saker som jag faktiskt är nöjd med. Så här kommer ett STORT arbete, vi gjorde 44 sidor magazine och är helt okej nöjd. Min lärare gillar det eftersom han vill att jag ska ha detta först i min portfolio. Alltid kul att få bra feedback!

Graphic Design Magazine där jag gjort layouten, bestämt färger och allt:




xoxo
hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0