The Last song

2011-01-28 - 10:20:03
Idag blev det inte rikigt som jag hade tänkt mig. Vi skulle på Wet'n'Wild, men som så många andra gånger blev det ändrade planer. Så istället blev det ett intervallpass, lunch i stan och städ och fix inför BBQ imorgon. Jag gör verkligen allt för att inte behöva plugga, jag vill verkligen inte. Speciellt inte på min PC som är CP. Det bästa med att jag troligtvis har sommarjobb och om jag vill ett vick i ett år är att då kan och SKA jag köpa mig en mac och CS5 paketet. Jag kommer sakna skolans datorer nåt så sjukt.. Men men snart har jag min egen.

Ikväll blir det lugnt, ska laga kyckling med bacon, sallad och quinoa ikväll,
längtar redan till middagen, haha. Sen efter det antar jag att det blir film. Såg "The Last Song" igår och grät som aldrig förr. Jag är verkligen känslig nu för tiden, hmm, undra varför? Haha. Mycket känslor nu!

"Sometimes you have to be apart from people you Love, but that doesn't mean you love them any less... Sometimes it even makes you love them more."


hej

1 Kommentarer

Emma

Jag grät och som ett litet barn till den filmen :)

2011-01-29 / 17:26:29 / http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0