ROXETTE

2011-07-22 - 14:48:55

Det känns inte som jag gör något annat än att jobba men ikväll tar jag tåget ner till Göteborg för en liten mini semester. Där ska jag möta min kära mor. Vi ska ha en helg bara för oss. Vi ska gå på stan, mysa, bo på hotell, äta gott, dricka vin och massa roligt, sist men absolut inte minst ska vi gå på ROXETTE på söndag kväll. En födelsedagspresent hon fick av mig i maj. Vi ska även träffa Nisse, Karin och Charlotte som jag träffade i Australien och även hinna med en fika med Cicci Helmersson. Åh va massa kul vi ska göra! Jag lovar att uppdatera med bilder efter helgen när tid finns, det är ju trots allt Storsjöyran nästa vecka och då ska massa saker hinnas med, YMME kommer upp, Jannice är här och såklart ska vi gå på stråket och alla dagar på festivalen. Johanna och Christoffer är här också och dom vill jag försöka träffa massa innan dom åker tillbaka till Varberg igen, oj va jag önskar att ett dygn innehåller mer timmar. Men det ska ska bli så kul allt som händer den närmaste tiden, jag klagar aboslut inte :)



Take Care!
hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0