ETT ÅR SEDAN

2011-11-08 - 20:59:13
Sitter här och försöker intala mig själv att ensam är stark. Så ska det ju vara, eller hur? Jag är ju STARK. Jag har klarat av att vara bort från allt och alla i 15 månader, stakare än så blir man inte tror jag. Men när någon som man är van att ha nära är bortrest, då glömmer man lätt bort hur stark man kan vara. Men jag slår bort alla tankar på svaghet och tar fram den ultra starka Malin som jag kan vara!

På söndag blir jag hela 23 år gammal. Låter konstigt men enligt mitt pass så stämmer det, 23 år. För ett år sedan åkte jag och Emmy på semester i semestern kan man väl kalla det. Vi åkte till sandön Fraser Island och det känns som igår. Där firade vi min födelsedag, min tjugoandra födelsedag. Har det verkligen gått ett helt år?! Ofattbart! Jag saknar Emmy så otroligt mycket just nu när jag fick för mig att kika på bilder vad jag gjorde för ett år sedan. För ett år sedan va det jag och Ymme mot världen, precis så som det ska vara.

Eftersom jag knappt kan förstår vad jag upplevt,
allt känns som en sagodröm och jag måste nästan nypa mig själv i armen nu, så kan jag inte kräva att ni ska förstå. Känslan är så obeskrivlig att jag slutar här om nu med att försöka förklara. Men visa bilder, det kan jag göra, så här kommer ett helt gäng med bilder från våran underbara weekend på kanske det vackraste stället jag varit på, Fraser!

hej

2 Kommentarer

emma

det ser drömlikt ut vilket vackert vatten det är. Dit vill jag åka någon gång i mitt liv.

2011-11-09 / 14:21:16 / http://emma86.blogg.se/
jannice

Det ser helt underbart ut och jag önskar jag kunde vara med dig på din födelsedag i år! Saknar dig massor och tänker på dig jämt (även fast jag suger på att höra av mig!) ;) LOVE

2011-11-10 / 12:33:13 / http://coloursofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0